Subject: RE: Ehitustööde alustamise eelteade "Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu III etapi ehitustööd lõigul Kangru-Saku" (Kiili vald)
From: "Kristjan Toome" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Harju3" <[email-masked]>, "RB Kangru Saku" <[email-masked]>, "JALAKAS Priit" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 10:55:16 +0200

Tere

Oleme peatöövõtja „Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu III
etapi ehitustööd lõigul Kangru-Saku“ ehitusobjektil ning anname teile
aegsasti teada, et alustame ehitustegevusega eelnimetatud objektil
11.03.2025.a., esimeste tööde hulgas on raadamis- ja juurimistööd.
Erinevate liiklusskeemide jm. kooskõlastamistega tegeleme vastavalt
ettenähtud korrale.

Soovime peatöövõtja poolt mõistvat suhtumist ja head koostööd!

Ehitusobjekti asukoha skeem allolevalt (punase joonena raudteetrass):

Lugupidamisega:

KRISTJAN TOOME

Projektijuht

—

INF Infra OÜ

+372 50 61 241

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.